top of page
חיפוש
  • yael5906

סיפון אמריקאי כיור זוגי איכותי

הכירו את מוצר הדגל של פרקטיקל סולושנס - סיפון אמריקאי כיור זוגי איכותי. מדובר בסיפון חזק ועמיד שעשוי מחומר איכותי. בנוסף, סיפון אמריקאי כיור זוגי איכותי נוצר באופן כזה שיוכל לחסוך מקום מתחת לכיור. פשוט ונוח להתקין את הסיפון הזה אשר נועד למנוע סתימות בצנרת הביוב.

ממה כדאי להימנע על מנת לשמור על סיפון אמריקאי לשני כיורים איכותי?

מומלץ לא לשפוך קפה שחור לכיור כיוון שלאורך זמן הדבר עלול לגרום להצטברות הגרגרים ובהמשך לסתימה. כנ"ל לגבי השמן ומוצרים שומניים, שמשקלם כבד ויש לשמן נטיה להדבק לדפנות הסיפון. כאשר גרגרי קפה, שמן או חומר אחר שוקעים בתוך הסיפון, הם מכבידים על הסיפון ועלולים לפגוע בהברגות. כמו כן, מאוד לא מומלץ להשתמש בחומרים כימיים מאכלים שגם הם פוגעים בסיפון ובהברגה.

מה מטרתו של סיפון אמריקאי זוגי?

מטרתו של סיפון אמריקאי כיור זוגי מומלץ היא ניקוז המים והנוזלים מהכיור ומניעת מעבר של חומרים מוצקים שעלולים לגרום לסתימה בצנרת. בנוסף, סיפון אמריקאי יעזור למנוע זליגה של ריחות וגזים מתוך מערכת הביוב. בפרקטיקל סולושנס ניתן למצוא סיפון אמריקאי כיור זוגי בזול באיכות מעולה.

מעלותיו של סיפון אמריקאי

סיפון אמריקאי כיור זוגי מומלץ הוא סיפון חכם שחוסך מקום מתחת לכיור, מתקינים אותו צמוד מאוד לקיר וכך מתאפשר שימוש נרחב בארונות שמתחת לכיור. התקנתו פשוטה והוא קיים במגוון אפשרויות התאמה. למרות מעלותיו, ניתן לרכוש סיפון אמריקאי כיור זוגי בזול ולחברו גם למדיח כלים. אפשרויות חיבור נוספות לסיפון זה הן עם יציאה לקיר או יציאה לרצפה. כמובן שבכל רכישת סיפון אמריקאי כיור זוגי איכותי תקבלו אחריות מלאה של היצרן.

ואם כבר סיפון איכותי, אז רק מהטובים ביותר

חברת פרקטיקל סולושנס בע"מ אשר נוסדה לפני כשמונה שנים, מפתחת, מייצרת ומשווקת אביזרי צנרת ומוצרים איכותיים למטבח, ביניהם סיפון אמריקאי לשני כיורים איכותי. מה שמייחד אותנו בתחום זה, הם עבודה עם חומרים איכותיים ורמת גימור גבוהה. אצלנו תוכלו למצוא סטים משולבים של סוגים שונים של סיפונים, אביזרי צנרת משלימים, אביזרי כיור, מסננות חכמות ועוד. אנו מציעים פתרונות חכמים ופשוטים להתקנת סיפונים משולבים ומצטיינים במוצרים המצאתיים עם מספר מועט של חלקים, שנותנים פתרונות חכמים ונוחים להתקנה ולשימוש.


54 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אביזרי צנרת למטבח מומלץ

כמעט בכל מקום יעודי ניתן למצוא אביזרי צנרת למטבח. כל אינסטלטור או מתקין יודע איפה ימצא אביזרי צנרת למטבח מחיר נוח בקרבת מקום הימצאו. אך יש רק מקום אחד בו ניתן למצוא אביזרי צנרת למטבח מומלץ כשלמעשה מדו

סיפון חכם לכיור אמבטיה

מה זה בעצם אומר סיפון חכם לכיור אמבטיה? מדובר בסיפון שנצמד לקיר ובכך מאפשר שימוש נרחב בארונית שמתחת לכיור. סיפון חכם לכיור אמבטיה ניתן להתקנה פשוטה ומהירה עם אפשרויות התאמה בהתאם לצורך, תוך ניצול מירב

סיפון פרקטיקל

מה זה סיפון פרקטיקל ומה יתרונותיו בעת האחרונה במנוע החיפוש של גוגל ישנה עלייה בחיפוש של המונח, סיפון פרקטיקל. הסיבה לכך שאנשים רבים מתעניינים במונח קשור ליתרונות של הסיפון המיוחד. תחילה נסביר מהו הסיפ

bottom of page