top of page
חיפוש
  • yael5906

מסננת משולב איכותי

מה חשוב לדעת על מסננת משולב איכותי

סיפון עם מסננת משולב איכותי מאפשרת את הפינוי של הפסולת מהכיור בקלות ומונע סתימות. לסיפון עם מסננת משולב איכותי יש מספר קטן של מרכיבים על מנת להפחית את מספר החלקים שיכולים לעשות בעיות. סיפון עם מסננת משולב איכותי הוא אמין, קל לתפעול וקומפקטי. סיפון עם מסננת משולב איכותי מונע נזילות מכיוון שיש מעט חיבורים.


תפקיד הסיפון

הסיפון ממוקם מתחת לכיור ותפקידו למנוע את הסתימות בצנרת הביוב. הסיפון אמור למנוע את המעבר של חומרים מוצקים אל מערכת הביוב. סיפון מטבח אמור בנוסף גם למנוע את המעבר של מזיקים, ריחות לא נעימים וגזים מתוך מערכת הביוב אל הכיור הביתי. בדרך כלל סיפון עשוי מפלסטיק ובנוי בדומה לאות S על מנת לייצר כיפוף בצנרת. בתחתית של סיפון לכיור מטבח מחובר כוס, ניתנת לפתיחה עבור משקעי הפסולת. ניתן להוסיף מסננת משולב בזול.


על הסיפון ונזילות

בסיפון עם מסננת משולב איכותי יש פחות נזילות. ישנם שני סוגים עיקריים של סיפון, קשיח ושרשורי. במטבח עדיף להשתמש בסיפון מקובע וקשיח שאי אפשר לשנות את מיקומו. לעומת זאת הסיפון השרשורי גמיש וניתן להתקינו גם כאשר ארונית המטבח אינם ממוקמים במרכז הצנרת של הביוב. כדאי להרכיב גם מסננת משולב בזול.


כיצד לשמור על הסיפון

סיפון לכיור מטבח איכותי עם מסננת משולב מומלץ כמו של חברת פרקטיקל סולושנס אם הוא מטופל כראוי יכול להחזיק מעמד שנים ארוכות. על מנת לשמור על תקינותו של סיפון עם מסננת משולב זול, כדאי שלא לשפוך לתוכו שומנים שנדבקים לדפנות הסיפון ומכבידים במשקלם על ההברגה. גם פסולת אורגנית עדיף לזרוק בפח ולא אל סיפון לכיור על מנת שהפסולת לא תצטבר בכוס ותכביד על הסיפון. מסננת משולב מבצע סינון עוד קודם. חומרים חומצתיים יכולים אף הם לפגוע בסיפון ולאכול את הפלסטיק ויש להקפיד על חומרים תקניים לפתיחת סתימות במידת הצורך.


מסננת משולב איכותי מאת חברת פרקטיקל סולושנס

אם אתם רוכשים למטבח שלכם כיור אתם חייבים להתאים לו סיפון מטבח תואם. מומלץ להוסיף מסננת משולב זול. סיפון לכיור מטבח של פרקטיקל סולושנס עם מסננת משולב מבצע נחשב חזק ועמיד במיוחד, נוח וקל להתקנה וממעט להיסתם בשימוש יומיומי סטנדרטי. מומלץ להכיר את הסיפונים החדשניים שלהם עם מסננת משולב מומלץ, סיפונים פרקטיים וחכמים מהחומרים האיכותיים ביותר וברמת גימור גבוה מאוד.

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אביזרי צנרת למטבח מומלץ

כמעט בכל מקום יעודי ניתן למצוא אביזרי צנרת למטבח. כל אינסטלטור או מתקין יודע איפה ימצא אביזרי צנרת למטבח מחיר נוח בקרבת מקום הימצאו. אך יש רק מקום אחד בו ניתן למצוא אביזרי צנרת למטבח מומלץ כשלמעשה מדו

סיפון חכם לכיור אמבטיה

מה זה בעצם אומר סיפון חכם לכיור אמבטיה? מדובר בסיפון שנצמד לקיר ובכך מאפשר שימוש נרחב בארונית שמתחת לכיור. סיפון חכם לכיור אמבטיה ניתן להתקנה פשוטה ומהירה עם אפשרויות התאמה בהתאם לצורך, תוך ניצול מירב

סיפון אמריקאי כיור זוגי איכותי

הכירו את מוצר הדגל של פרקטיקל סולושנס - סיפון אמריקאי כיור זוגי איכותי. מדובר בסיפון חזק ועמיד שעשוי מחומר איכותי. בנוסף, סיפון אמריקאי כיור זוגי איכותי נוצר באופן כזה שיוכל לחסוך מקום מתחת לכיור. פשו

bottom of page